slide show

Plugg och chokladpudding

Det blev inget blåbärspajbak, MEN min käre mormor har gjort chokladpudding, hemmagjord. SÅ HIMLA GOD. Pluggar gör jag också, men det går segt. Försöker tvinga mig själv med har verkligen ingen ork idag. MEN HALLÅ SNÄLLA ORK KOM NU, JAG MÅSTE PLUGGA. Seriöst, jag måste. Jag måste orka. Blääää....
Och sen alla dessa internetsidor med fakta som jag behöver använda. VARFÖR skriver de med sådant komplicerat språk och VARFÖR skriver de det så tråkigt?! Snälla, jag hinner tröttna innan jag läst klart första meningen. Ja ja, jag måste ju. Har skjutit upp detta alltför länge. SÅ hoppas ni andra har en bra måndag, vad har ni gjort idag?
Våra pojkar!



Det var hemskt det som hände de i Paris idag, så himla respektlöst av de fansen som var sådär hysteriska. Tydligen så grät både Zayn och Niall pga Zayn blev knuffad och ramlade och Niall pga klaustrofobi. Harry blev dragen i håret, Liam tappade bort sin sko och Louis blev slagen. Det kan även ses i videon som Pauline postade här under....Jag vet inte vad jag ska säga egentligen. Jag är mållös. Att man kan beté sig såhär respektlöst och själviskt, STACKARS KILLARNA?! De vart uppenbart rädda av att bli så påträngda, det var helt galet. Skulle inte bli förvånad ifall någon blev dödad...Alltså detta måste få ett slut, annars kommer det inom snar framtid att bli HELT omöjligt att ens se killarna pga förhöjd säkerhet. VAR INTE SÅ SJÄLVISKA, det gör inte att ni får träffa de mer om ni skriker/knuffas/dödar. Blir så arg, men framförallt ledsen. Sjukt att se hur folk fortsätter att beté sig sådär även ifall man klart och tydligt ser hur rädda dom blir, MAN SER TILLOCHMED I VIDEON HUR ZAYN NÄSTAN GRÅTER?! Och Louis säger "Can't you just leave us alone?". Herregud, det här är galet. Vi alla måste lära oss att ta ett djupt andetag och CHILLA NER. De här killarna är ocksp människor, visa lite respekt åtminstone....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0