slide show

Tips!

Tänkte bara ge er ett litet tips, som ni säkert redan vet om, men ändå! Vill du ha lockigt hår, men inte orkar eller vill hålla på med locktång/vågtång? Well, det finns ju en finurligare metod man kan använda sig av...Nämligen de gamla hederliga flätorna! Det blir jättefina vågor (mitt blir nästan korkskruvat haha! Mitt hår blir väldigt lätt format osv...) av flätor, så när man har duschat eller bara blött håret eller vad som helst, gör bara en eller två eller fler flätor och sov med under natten! Sliter inte på håret, det är enkelt och det blir snyggt!
En sådan här fläta hade jag under natten här om dagen:
Vill man ha korkskruvar då? JA men, lär dig göra fiskbensfläta/flätor! Då blir det riktiga korkskruvar kan jag säga...Här är en video om hur man gör fiskbensfläta. Rätt enkelt när man väl vet hur man ska göra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0