slide show

Rösta på mig och du gör mig lycklig.

Sötnosar, jag är med i en tävling där man kan vinna en - håll i er - resa till rymden! Alltså jag kan inte beskriva hur mycket jag vill detta, räcker det med att jag säger att det är min dröm och att jag gör vad som helst för att ni ska rösta på mitt bidrag?! Det enda ni behöver göra är att gå in och klicka på rösta - busenkelt! Skulle göra mig så himla lycklig, jag skojar inte! Snälla söta ni, hjälp mig sprida denna länk. Det finns en chans att jag kan vinna detta, om ni är med mig och hjälper mig! Detta skulle göra mig evigt tacksam åh jag kan inte ens beskriva det...Är ni goa nog att hjälpa mig? Ett enda klick på rösta-knappen, det är väl inte för mycket begärt? Och ändå gör det mig så glad...Så snälla fina ni, hjälp mig uppfylla min dröm - det är bara ni som kan hjälpa mig nu, genom att rösta. RÖSTA HÄR: http://bit.ly/H12x5v
Klicka bara på det, och rösta!!!! TACK I FÖRHAND FINAFINA LÄSARE <3
Såhär fast tusen gånger gladare blir jag om ni röstar!! http://bit.ly/H12x5v

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på dig! Jag hittade ett par bilder som jag måde väldigt dåligt av och det skulle betda om du skulle vilja läsa det här:http://marcuswoxter.blogg.se/2012/march/jag-mar-daligt-av-det-har.html#comment



och själv diskuttera hur just vi kan stoppa det här! Betyder verkligen med en kommentar om din åsikt! :)

2012-03-25 @ 17:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0