slide show

Ont i magen

Hujedamig...Haha, kom hem för en stund sen, var på möte som vanligt på onsdagar. Dock så var detta näst sista gången, känns lite synd faktiskt med tanke på de jag lärt känna..nåväl, inget mer om det. Har annars bara hängt i skolan, en lektion idag då. Värt? Nja. Men ändå.

Är ledig imorgon men åker till skolan iallafall för att vara moraliskt stöd åt en vän som ska ha redovisning, vi var sist på klasslistan så vi fick vara med en annan klass också, skoj. Skulle egentligen också ha det då, men inte fan har jag hunnit klart med mitt arbete inte! Och för att jag inte klarar av att prata inför publik. Mhm, no way. Så jag fick skjuta upp mitt, det var skönt. Onödigt att gå runt med fet klump i magen när man faktiskt kan göra något åt det. Så är det om man är störd hehe. Nej men, ska lägga mig och läsa nu, har så fruktansvärd värk i magen, ja ni vet väl. Hade så ont inatt att jag knappt kunde andas, hujhuj. Inte kul, så det skall göras nu. Plus värmekudde, skönt!
Hur har eran dag varit idag fina ni? :)
En bild på mina småbröder från spelmässan som var för ett par månader sedan!

Kommentarer
Postat av: w

sv: ajdå, hoppas det blir bra!:]

jo med mej äre bra!:D

2012-03-21 @ 21:11:01
URL: http://wrenmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0