slide show

Måndag.

Godmorgon på er, så idag är det måndag. Hurra. Eller? Nej men, är hemma idag, mår inte så bra. Men ska blogga mycket! Och måla, ska göra klart min skiss på Niall som jag gjorde igår, ni får se den sen...Och så ska jag måla till min syster hehe, generöst. Fast hon vet inget än, ska bli en liten överraskning (om hon inte läser detta förstås)!
Vad ska ni göra idag? Skola kanske?
Kolla, vad nära jag var egentligen!!! Wow. Och jag märkte sedan när jag såg på videon, att Louis kollade rakt in i kameran en gång. Jisses. Synd att det blev sånt kaos bara... Berättar mer om detta i ett inlägg någon annan gång...Skulle det vara intressant?

Kommentarer
Postat av: Nayomi

yes I know.. ;) men allt blir ju bra till slut fast det är jobbigt att gå igenom! hopaps du får en awesome måndag <3

2012-03-19 @ 10:00:35
URL: http://nayomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0