slide show

Jag suger.

Jag suger på att göra blogginlägg - mitt liv är inte precis dt mest händelserika!

Idag hade jag ekonomiprov, tror dt gick hyfsat bra... Imorgon har jag tyskaprov, kommer gå hemskt för jag får verkligen inte in någonting i huvudet just nu :( Har däremot lång håltimme imorgon, så ska försöka plugga då! Blir i alla fall inte distraherad av Twitter eller Facebook då, eftersom min skoldator är på lagning (oops) :)
Min mami städade mitt rum lite medan jag var i skolan, men jag tycker bara dt är stökigare än innan :( Nu måste jag plocka bort allt, suck då mami :(

Tycker så synd om Zayn, btw. Satt hela gårdagen och dissade alla haters. Stolt :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas provet gick bra! Haha, ja det är inte alltid så lätt att hitta på något att blogga om!:P



Svar: Tack så jättemycket!:D

2012-03-01 @ 21:48:21
URL: http://sarabacksbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0