slide show

Home again.

Kom hem för kanske en halvtimme sen. Hade det skitmysigt på båten! Tog det mest lugnt, skissade lite, lyssnade på musik, läste, åt på buffé, fikade, osv. Mysigt som bara den. Dock skönt att komma hem igen, så nu sitter jag i fotöljen hos mormor med en varm filt, öppen brasa och bara tar det lugnt. Mår inte så bra idag, vet inte om det är för den anledningen jag tror. Antagligen. Skulle vara skönt att bara bli frisk någon gång. Men det är bara jag själv som kan styra det. Eller, styra och styra...Skitsamma. Ska nog fortsätta läsa min bok nu, försvinna in i en annan värld för en stund. Det är skönt, att läsa om andra "vanliga" tonåringar och deras "vanliga" problem, som kärleksbekymmer.

Hörde också nu när jag kom hem, att Zayn har förlorat en släkting. Jag är uppriktigt ledsen för hans skull, och jag hoppas att han är så okej som man nu kan vara i en sådan situation (vet själv hur inte okej man är då i och för sig. Alltför väl). Sänder styrkekramar till honom, det är det närmaste jag kan hjälpa. Men han vet ju att deras fans alltid kommer att stå vid deras sida, no matter what.
We love you

Kommentarer
Postat av: OLIVIA WIKSTRÖM'

sv; håller med dig helt.

men tror inte att en psykisk frisk människa skulle göra en sådan sak.

någon måste den personen ha i sin bakgrund som har gjort han/hon till den personen han/hon är idag.

läser själv beteendevetenskap så jag förstår exakt vart du menar :)

2012-03-01 @ 23:43:38
URL: http://www.nattstad.se/oliviawikstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0