slide show

Fredag idag woho!

Godmorgon på er, idag är det då fredag! Härligt eller vad?! Någon av er som får påsklov nu kanske? Jag får påsklov vecka 15...Men i alla fall. Det blir ingen skola för mig idag, är helt slutkörd och har ständig huvudvärk och mina magproblem har kommit tillbaka, magkatarr och sånt skit. Så idag blir det en Ta det lugnt dag för mig, också skönt. Pallar inte trycket från skolan just nu, det är redan tillräckligt svårt med allt som hänt/händer så jag stressar upp mig så sjukt mycket. Men jag tror att jag ska krypa till kojs och sova en stund till, känner att huvudvärken börjar smyga sig på nu...Vad ska ni göra idag?
Larry Stylinson, perfect bromance! Jag gjorde bilden btw, hehe.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej, vill du tjäna pengar på din blogg ? Gå isåfall in på min blogg www.jjessicalindberg.blogg.se för att se hur du gör:)

jag var lite skeptisk mot det dära i början, men nu efter 4/5 dagar så har jag tjänat ca 1200 kronor,och jag har knappt nå läsare. Helt otroligt ju :)

2012-03-30 @ 10:14:03
URL: http://jjessicalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0