slide show

Hola!

Mina kusiner har stuckit nu, så nu kan jag sitta här så mycket jag vill, woooo! Hahaha :D
Har verkligen saknat det, speciellt Twitter (och jag har bara varit 'borta' i ungefär två dagar)... Men men, sån jag är!
1D-maraton på The Hits Radio ikväll, och såklart ska jag sitta och lyssna ett litet tag!


Skola imorgon, åhhhhh olycklig tjej right here :( Men på tisdag ska jag sjukanmäla mig så jag kan smyga iväg till min X-Factoraudition i Malmö, jag är SÅ HIMLA NERVÖS! Jobbigt att jag tänkte sjunga Someone Like You, men sedan fick jag veta att den är svartlistad, alltså att det är en av de låtar man ska undvika eftersom den är så pass 'vanlig'.
Men, har bestämt mig för en annan låt nu, så får hoppas dt går bra!

Nu började de med 1D-maratonet, ska sätta mig och lyssna och le som en idiot, ciao! :D

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

sv; åh, tack så äjttemycket! :'D

Vad är ditt bästa tips för att få fler läsare? :)

2012-02-27 @ 20:22:26
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0