slide show

Min sommar - Turkiet!

I sommar ska jag alltså till Side i Turkiet! Vi åker den 25 juli och är borta 2 veckor, hur skönt?! Den är under den varmaste perioden också, an bli uppåt 50+. I don't mind! Längtar så otroligt mycket, bara komma bort till ett annat land, bada, sola, slappa, äta god mat, ÅH.
One Direction kommer antagligen till sverige i sommar, får hoppas att det inte är medan jag är i turkiet.
Men det ska bli oerhört underbart!
Har ni några speciella planer inför sommaren, eller tar ni den bara som den kommer? :)

Kommentarer
Postat av: sara

Ååå, härligt. Jag var i tulkiet förra sommaren, men inte på samma ställe.

2012-03-22 @ 17:03:00
URL: http://sarawf.blogg.se/
Postat av: SemonieOfSweden - Hanna Widerstedts Fake-Stalker

Sv; Lite olika. Men chilla med kompisar, tar den alltså som den kommer! :)

2012-03-22 @ 21:32:35
URL: http://semonieofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0