slide show

Where are you now... baguett?
Nu har jag ett stort problem som jag inte vet hur de ska lösas... (haha skratta inte nu) men jo, jag måste ju ha med mig egen lunch till praktiken och orkar inte göra något ikväll så tänkte att jag skulle köpa en riktigt god baguett med kyckling och bacon i konsum imån. Men så kollar jag imorse i konsum och så finns den inte... hittar den inte någonstans </3. Nu kanske ni tycker att jag är dum i huvudet och att de finns viktigare problem... men den va så god........ Så nu ska jag gå och deppa framför tvn och hoppas på bättre tider. ( haha aa jag vet.. jag är jättenormal )


Me right now...Fml </3.


Kommentarer
Postat av: natalieljung

Hej, jättefin blogg :D Skulle bli super glad om du kollade min och kanske kommenterade nånting? :)

kram!

2012-02-23 @ 22:16:38
URL: http://natalieljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0