slide show

renovering

Anicia här! Måste bara säga att jag tror att våran blogg kommer att bli grym när den är helt klart! Har en massa idéer som jag ska ta upp med tjejerna lite senare idag. Som rubriken säger, så är bloggen inte helt klar ännu. Den är under "renovering" haha. Men om du har börjat läsa den så tycker jag att du ska stanna kvar, tror inte vi kommer göra någon besviken. Hoppas jag. Jag är grymt taggad på detta, hur är det med er andra?!
Om det är någon som ens börjat läsa våran blogg än, så tänkte jag bara ställa en liten fråga:
Vad vill ni se mer av i våran blogg?
Vi är öppna för förslag!
Men nu ska jag plugga och sedan dra mig mot skolan. Har bara en lektion idag sedan är det hem som gäller för att börja fila på bloggen!
En fin bild på våra pojkar blir det också :)
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0