slide show

Förlåt, igen...

Har varit en hel del off här nu på sistone, men jag ska försöka skärpa mig nu! Snart är det sommarlov, åååh lyckan som kommer av den tanken. Ida avslutas även våran tävling, så glöm inte att delta! Du hittar den bland Tips. Vad har hänt de senaste dagarna för mig då?
Det har varit skola förra veckan som vanligt (förrutom på fredag, då var jag ledig!) det var några nationella prov och lite sådant. I fredags var jag som sagt ledig, och i lördags kom Adina hit! Hon åkte hem idag, och imorgon börjar skolan igen. Inte mycket kvar nu inte, så himla skönt. Och har ni märkt att vårvärmen har kommit?! Njuter av detta, älskar värme. Har även gjort en rosa dipdye, woho. Hur har ni haft det?

Kommentarer
Postat av: Melle

Har funderat på att skaffa dipdye! Ditt hår blev ju super. Fast jag ska nog ha dipdye i typ blont elr rött elr ngt (jag e brunet)

Så, vad ska du göra idag? ngr planer?



Kramar

2012-05-07 @ 07:23:34
URL: http://mellesblogg.blogg.se/
Postat av: rozi

du passade super bra i rosa dipdye!

Jag har också planer på att skaffa det i antingen rosa eller blont, men vet inte om jag vågar? :)

2012-05-12 @ 14:42:09
URL: http://rozina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0