slide show

Våra svar!

Postat av: Maria

1. Hur länge har ni bloggat?
2. Varför började ni blogga?
3. Hur gamla är ni?
4. Varför så söt?
+ fiiin blogg!:)

2012-03-18 @ 10:27:09 
URL: http://mariamatiros.blogg.se/
Svar
Anicia: 1. Vi har bloggat i snart två månader tror jag, inte så länge alltså!
2. Vi pratade en hel del på facebook och så en dag så bestämde vi oss för att vi skulle börja blogga tillsammans, det var liksom lite impulsivt - men kul!
3. Jag är 16, fyller 17 :)
4. Du är söt!
Tack så mycket, detsamma :D
Amanda:
1. Precis som Anicia sa.
2. Som alla andra tjejer svarat, vi pratade via facebook. Ganska roligt sätt vi började skriva med varandra..
3. Jag är 14 år, fyller 15 i Juni :)
4.Håller med alla andra tjejer där med, det är du som är söt :)
Pauline: 1. Ojojoj, redan två månader? Tiden går fort!
2. Vi pratade som sagt via Facebook typ varje dag, och sedan kom någon smartskalle upp med idén att starta en blogg tillsammans! :)
3. Jag är 16 och fyller 17 i maj, längtar ;)
4. Tror du misstog vår blogg för en spegel!
Sara:
1. Som tjejerna sa, snart två månader. Sjukt snabbt har det gått!
2. Vi började prata en hel del på facebook och de klickade till bra mellan oss vilket ha lett oss till idag.
3. Jag är också 16 och fyller 17 1 april! längtar!! :)
4. Tror nog den frågan passar dig bättre sötis!:)


Postat av: Annika

Favoritfärg?
Favoritsiffra?
Vad ser du helst på TV?
Mål i livet?
Största rädslan?

2012-03-18 @ 01:45:29 
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Anicia: Min favortifärg är nog rosa, hehe. Favoritsiffra, hm...74! Vad jag helst ser på tv är nog nåt roligt, alltså komedi. Eller skräck! Mitt mål i livet är att träffa One Direction. Min största rädsla är att min mamma ska dö.
Amanda: Favoritfärg.. Jag har faktiskt ingen, jag gillar alla färger. Min favorit siffra är 7.
På tv ser jag nog helst i did not know i was pregnent eller på disney channel :D
Mål.. jag fattar inte varför man ska ha mål i livet egentligen. Men drömmar för mig är att resa runt i alla länder i hela världen, hjälpa barn i andra länder, träffa mitt fadder barn snart, rida en elefant. Sen skulle jag vilja ha 12 barn, sjukt va? haha. Min största rädsla är nog att förlora någon i familjen eller någon av mina vänner.
Pauline: Min favoritfärg... Ahh, har alltid trubbel att bestämma mig för en, men jag antar att dt är svart :) Funkar med allt! Min favoritsiffra är 24, vet inte varför, haha :) Jag tittar faktiskt inte så mycket på TV, följer serier på internet, som ex. Glee, Pretty Little Liars och The Vampire Diaries! Mitt mål i livet är att njuta så mycket som möjligt och göra världen till ett bättre ställe. Största rädslan, hmm.. Hatar spindlar, clowner, dockor, och är klaustrofobisk, haha!
Sara:
Min favoritfärg är grönt, dör för ljus,mörk och alla slags grön,hihi. Favorit siffra, hm.. de är nog 18! Asså jag är väldigt barnslig av mig så gillar att kolla på disney ex herkules, lejonkungen m.m. hehe.. men sedan älskar jag skräck och thriller. Mitt främsta mål i livet är att resa runt hela världen vilket jag är på G med. Sedan såklart att få träffa 1D. Min största rädsla är att förlora min familj.



Postat av: Agnes

Har nån av er färgat håret nån gång? :)

2012-03-17 @ 22:40:20 
URL: http://agnesess.blogg.se/
Anicia:
Ja, har tonat det brunt en gång, färgat det blont en gång!
Amanda: Jepp, jag började färga mitt hår när jag gick i 3an och har färgat det sedan dess. Vet inte vad min naturliga hårfärg är, haha :)
Pauline: Har tonat dt rött en aning förut :)
Sara:
Har bara tonat de mörkt en gång men de har hunnit växa ut.


Postat av: Emma

vilka bloggar följer ni?:)

2012-03-17 @ 20:58:39 
URL: http://eemma.se
Anicia:
Jag följer rätt många bloggar, men den jag följer mest är nog Juliahofsweden.blogg.se :)
Amanda: Jag följer många novell bloggar, sen följer jag mina vänner :)
Pauline: Är inte så jätteinsatt i bloggvärlden faktiskt, men http://nattstad.se/1DSwedenFamily är grym ;) (Delvis för jag är en av bloggarna där, ahahahaha!)
Sara:
Jag följer bland annat http://lisaplace.devote.se/ http://carolinesmode.com/ och kenza.se
Postat av: Emelie

Hur många unika läsare har ni varje dag?

2012-03-17 @ 20:40:02 
URL: http://edevarn.blogg.se/
Alla:
Det varierar, men det ligger oftast runt 60-100!

Postat av: Sandra

Hej , as snygg blogg!
Mina frågor:
Hur gjorde ni eran header?
Vem är er favorit i 1D?
Gillar ni JB?
Favorit färg?
Favorit film?
Twitter namn?
Favorit mat?
Favorit plats?
Favorit land?
Det ni mest behöver nu?
Skulle ni någonsin offra någonting som står er nära för att få träffa 1D?
Er idol?
Favorit blogg?

oj , blev några frågor , haha , xx

2012-03-17 @ 20:28:35 
URL: http://skyfullofrainbows.devote.se/
Anicia: Hej, och tack sötis!
1. Det har Amanda koll på :)
2. Har ingen favorit, älskar de allihop lika mycket på olika sätt, så jag kan inte välja haha :)
3. Jadå, han är helt okej!
4. Min favortifärg är rosa hehe.
5. Hm, favoritfilm...Har så många! Kan inte välja. Men Forrest Gump är bra!
6. Min twitter: @aniciaelvira :)
7. Favomaten är mammas köttfärssås, alla gånger!
8. Favoritplats är på landet med min syster.
9. Just nu behöver jag min mamma mest, hon betyder allt för mig och hjälper och stöttar mig med ALLT. Hon förstår mig och hon är helt klart bäst i hela min värld. Och så behöver jag One Direction, även ifall de inte träffat mig (än, hehe...) så har de betytt så otroligt mycket för mig.
10. Det beror på vad du menar, skulle inte offra någon person eller husdjur. Men SAKER skulle jag deffinitivt kunna offra! Vill ju träffa de så otroligt mycket.
11. Min idol är min mamma!
12. Favoritblogg: http://juliahofsweden.blogg.se !
Kul frågor du hade! :D
Amanda:
1: Jag gjorde headern i photoshop, men menar du hur den byter bilder?:)
2: Liam :D
3: Jag var huuur stort Justin Bieber fan som helst, fast nu är han bara.. bra, svårt att föklara. Men jag gillar honom :)
4: Har ingen favorit färg :)
5: Har sett flera tusen bra filmer. Men forever strong!
6: Amandapaavola
7: Kyckling :D
8: Oj.. har faktiskt ingen aning. Gillar att vara överallt, resa är det bästa jag vet.
9: Samma som 8an
10: Mest behöver jag väl min mobil? haha
11: Nej, jag tror inte jag skulle kunna offra. Tid, men inte människor, djur. Kanske saker.. Men det bror på vad :)
12: Idol.. Jag har faktiskt ingen ''idol'' utan jag gillar alla typ. Men just nu gillar jag väl 1D mest.
13: Har några riiktigt bra novell bloggar som jag läser :)
Pauline: 1. Hör med Amanda :D
2. Zayn, åh min Bradford bad boy ;)
3. Brukade vara typ världens största Belieber, så ja :)
4. Svart, tror jag..!
5. Åhh, dt blir svårt. Har så många!
6. @SHANESEPiCB1TCH :)
7. Kyckling, mums!
8. Hemma i mitt rum. Hehe.
9. Efter Sverige? Då blir dt Filippinerna :)
10. Konsertbiljetter! Alltid!
11. Som Anicia sa; beror på vad dt är, en sak eller människa osv.. :)
12. Har så många idoler o: Men antagligen så blir dt ett band; My Chemical Romance!
13. Som sagt så är inte så jätteinsatt i bloggvärlden, men http://nattstad.se/1DSwedenFamily är nice ;)
Sara:
1. Kolla med Amanda!:)
2. Harry Styles, ingen snack om saken!! Men älskar såklart alla men aa Harry står mig extra nära till hjärtat.
3. Jadå klart! han är en riktigt charmnisse.
4. Grön :)
5. The stranger är nog min favvo film, en riktig skräckis som är baserad på en sann historia. :)
6. @Sarayaghi :)
7.  hmm... de får nog bli potatisbullar!
8. Min säng haha:)
9.  USA dör jag för!
10. En utomlands resa, känner att jag vill komma ifrån all stress och bara koppla av.
11. Som tjejerna sa, beror på om de är en människa eller en sak.. :)
12. Min idol är Michael Jackson. En legend och förebild i mina ögon.
13. Min favoritblogg är nog http://carolinesmode.com/



Postat av: Ida

vad fick dig att börja blogga?

2012-03-17 @ 20:27:29
Anicia:
Jag vet inte riktigt, har alltid haft bloggar liksom och alltid tyckt det var kul. Men har liksom aldrig satsat på en blogg som jag gjort nu!
Amanda: Jag har bloggat sen jag var 10 år tror jag, så det är ganska länge. Vet faktiskt inte vad som fick mig att börja. Men jag är kvar vid bloggandet :)
Pauline: Först när vi kom upp med idén så verkade dt som en kul grej, och dt har hållit i sig! :D
Sara:
Peppet av tjejerna och de verkade kul när vi kom på de och aa som Pauline sa, de har hållt i sig!:D


Postat av: Alexandra

Amanda om du fick välja mellan att träffa Justin Bieber eller One Direction under en hel dag vem/vilka skulle du välja och hur skulle ni spendera dagen?:D

2012-03-17 @ 20:25:31 
URL: http://alexaandra.blogg.se/
Amanda:
Oj, riktigt svår fråga eftersom att jag varit ett Bieberfan sedan 2009 och är fortfarande det. Men det har blivit mindre och mindre av någon anledning. Och nu 2011 fick jag reda vilka 1D var och jag blev helt besatt. Justin ''hjälpte'' mig vid mina svåra stunder runt 2009 och 2010, med bara att lyssna på hans låtar. Vilket skulle få mig att tappa greppet. Nu är jag glad, allt är bra fast jag blir ännu gladare att lyssna på 1D. Men eftersom Justin har nu ''hjälpt'' mig så skulle jag nog vilja träffa han för det. Men jag skulle nog vilja träffa 1D eftersom jag är mer besatt av dom? Okej, nu blev detta jätte komplicerat. Men jag skulle vilja träffa båda, helt klart.
Då skulle jag väl prata med dom, fråga frågor. Kanske äta något med dom? Fråga om dom kan sjunga för mig. Vet faktiskt inte, skulle ta en bild :D



Postat av: Amanda&Mikkan

1. Hur gamla är ni?
2. Favorit mat?
3. Har ni något/några djur? Vad isf?
Kram :)

2012-03-17 @ 20:23:23 
URL: http://lovewhatyoulive.blogg.se/
Anicia: 1.
Jag är 16, fyller 17 i år!
2. Mammas köttfärssås :)
3. Jag har två jättemysiga hamstrar, hur keliga och tama som helst.
Kram på er!
Amanda:
1: Jag är 14, fyller snart 15 :)
2: Kyckling :)
3: Nepp, men jag har haft kaniner och hamstrar :)
Pauline: 1. 16, blir 17 i maj :)
2. Kyckling, yumayuma!
3. En hund och två kaniner :D Brukade ha jättemånga djur här (bor på landet), men inte nu längre tyvärr..
Sara:
1. Jag är 16, blir 17 nu i april! :)
2. Potatisbullar hihi.
3. Nej tyvärr inte:/ men vill gärna skaffa en hund!


Postat av: Hilda

Förresten så har jag lite frågor:
1. Vad har ni för tema'
2. Hur gjorde ni eran header
3. Hur många läsare har ni
4. Har ni premiumblogg?
5. har ni tips på ngr bra headerhemsidor(där man kan göra sin egen asså).
KRAM

2012-03-17 @ 19:29:14 
URL: http://hildafildas.blogg.se/
Anica: 1.
På bloggen menar du? Vi har inget speciellt tema, typ One Direction, mode, tips, tävlingar, osv. Vi har lite allt möjligt faktiskt!
2. Det har Amanda koll på :D
3. Det varierar, allt mellan 50-100.
4. Nej det har vi inte :)
5. Maila oss på [email protected] , vi hjälper dig!
Amanda:
1: Det Anicia skrev.
2: Jag gjorde headern i photoshop, men menar du hur den byter bilder?
3: Det Anicia skrev.
4: Nepp.
5: Det Anicia skrev.
Pauline: 1. Dt Anicia skrev :D
2. Amanda har svaret ;)
3. Varierar från dag till dag, man vet aldrig ;)
4. Nope!
5. Se Anicias svar, hahaha :)
Sara:
1. Det Anicia skrev!:D
2. De kommer nog Amanda svara på.
3. Varierar varje dag men mellan 50-100
4. Nej!
5. Se Anicias svar! :)

Postat av: Simona

1. Varför började ni blogga? :)
2. Chips eller godis? 
kram!

2012-03-17 @ 18:55:21 
URL: http://simonis.blogg.se/
Anicia:
1. Svårt att svara på, mest för att det är kul och för att vi vill satsa stort tror jag :)
2. Chips! Vinägerchips isåfall hehe.
Kram!
Amanda:
1: Har bloggat sedan jag var 10, sen har det bara flytit på :)
2: Chips!
Pauline: 1. Vi tyckte dt skulle vara roligt att starta en blogg tillsammans, så here we are :)
2. Godis! Mums!
Sara: 1. Mest såklart för att det är kul och de har ju blivit mer roligare med alla nya läsare vilket ha gjort att vi satsar all in på detta. :)
2. Godis! :)



Kommentarer
Postat av: linn

sv; okej! :D

2012-03-19 @ 17:34:56
URL: http://liinnzeitz.blogg.se/
Postat av: Amanda&Mikkan

Hoppas ni haft en bra dag! :)

2012-03-19 @ 17:41:41
URL: http://lovewhatyoulive.blogg.se/
Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

bra svar:D

2012-03-19 @ 18:03:14
URL: http://eemma.se
Postat av: amel

Hej! Nu är veckans blogg ute! Kan du ha blivit vinnaren? KOlla in! =)

2012-03-19 @ 18:06:52
URL: http://fashionamel.blogg.se/
Postat av: Sandra SG

Tjohej! Klicka in och gå med i VECKANS BÄSTA !!!



läkl--> http://dayviewbyssg.blogg.se/2012/march/veckans-basta-ny-omgang.html#comment



hoppas du går med nu, så enkelt!

2012-03-19 @ 18:30:11
URL: http://dayviewbyssg.blogg.se/
Postat av: MATILDA~

det var många frågor ;)

2012-03-19 @ 18:45:08
URL: http://matildaelisabeth.blogg.se/
Postat av: sandra backlund

Tack för dom bra svaren :)

Japp , menar hur bilderna byts :)

Kram :D

2012-03-19 @ 18:50:50
URL: http://skyfullofrainbows.devote.se/
Postat av: KKUNGAMANDA - SÖDERMANLANDS STÖRSTA UNGDOMSBLOGG

Var gärna med i min tävling där du kan vinna valfritt smycke från designbyMW



http://kkungenduvet.blogg.se/2012/march/tavling-1.html#comment



// Södermanlands största bloggerska

2012-03-19 @ 19:06:16
URL: http://kkungenduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0