slide show

Tips! - Bra hårprodukter

Vi fick en kommentar från en tjej som undrade ifall vi kunde tipsa om bra hårprodukter, så då tänkte jag ägna detta inlägg år just det - hårprodukter!


Denna produkt från Aussie måste jag säga är helt underbar. Det är en inpackning, som gör håret lent, lättkammat och glansigt och mjukt! Och inte nog med det - DOFTEN är helt underbar!! Den luktar bubbelgum, fast godare. När jag luktar på den vill jag nästan äta upp den...och det bästa är ju att håret doftar riktigt gott efter att ha använt denna! Så den tipsar jag deffinitivt om. Helt underbar produkt. Gissar att allt annat från Aussie också är toppen för håret.


Vill du få glansigare hår? Då kan jag också tips om att efter varje dusch, så kan du avsluta med att skölja håret i iskallt vatten i ca 1 minut. Det kanske inte är sådär jätteskönt, men det är superbra för håret och det ser friskare ut efter! Enkelt men effektivt.
Är det något annat ni vill att vi ska skriva om? Eran önskning är våran lag! Vi uppskattar alla sorters förslag, jättekul när ni vill vara med och påverka innehållet :)

Kommentarer
Postat av: Roz

Sv; Tack för tipsen ;) Jag följer er också nu! :)

2012-03-09 @ 18:38:55
URL: http://rozina.blogg.se/
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Aussie är verkligen suveräna produkter. Gillar 3-minuters inpackningen. Säljs dessutom svinbilligt på Rusta.

2012-03-10 @ 13:18:25
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0