slide show

Ed Sheeran

Ed Sheeran, alltså denna kille. Ingen människa kan någonsin säga att han inte har talang, för det har han deffinitvt. Han sjunger helt otroligt, och bara det att han är bättre live gör det hela ännu bättre! Min kompis såg honom live för ett tag sen och hon filmade, visade mig sen. Skulle också gått egentligen, men hade ingen vuxen att gå med haha! Men men, det kommer fler chanser.
Han är iallafall hundra gånger bättre live, det ni! Och bara det att han inte är så känd i sverige än gör det ju ännu bättre, att man är bland de första fansen here in sweden ;) nej men, han är grym. Lyssna och njut! KÖP HANS ALBUM FÖR BÖVELEN.
One Direction och Ed Sheeran är min sanna glädje.
Här är U.N.I och Grade 8 från hans album, la upp dessa idag för att han sjunger så otroligt snabbt men ändå liksom perfekt. Jag blir helt paralyserad! Helt grymt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0