slide show

Ed Sheeran - Musik och info!

Okej, för er som vill veta mer om fina Ed - Här är inlägget om det! Tänkte berätta lite grundläggande och så, eftersom att Ed inte är så stor i Sverige än! Men visst är han underbar?
Tänkte göra ett sådant här inlägg om One Direction också mina älsklingar, men jag antar att ni redan vet det mesta? ;) deras nya album kommer förhoppningsvis ut snart också...
Men iallafall, back to Ed! Vad vill ni veta egentligen? Kan börja med lite grundläggande info:
Fullständigt namn: Edward Christofer "Ed" Sheeran.
Född: 17 februari 1991.
Kommer ifrån: London.
Okej, det där var kanske lite väl grundläggande. Vad vet jag, men han är iallafall helt otroligt grym och jag anser att det är fett värt att lyssna på hans låtar. Här nedan kommer några av hans låtar från hans album +. Kan också nämna att han skriver sina låtar själv och spelar gitarr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0