slide show

Back on track

Hej på er! de va ett tag sen, har tyvärr inte haft tillgång till datorn de senaste dygnen för den har varit på lagning.. Men nu är den tillbaka och de är fortfarande lika dålig.. Hahah. Kom iallafall nyss hem från praktiken och är riktigt trött. Sista dagen imån på praktiken också, lite tråkigt för har börjat trivas där jättemycket! Har även ingen kamera just nu för den är också på lagning, den har varit de sen förra veckan så jag hoppas att jag får den snart så jag kan börja ta en massa härliga vårbilder.Men annars, vad har ni gjort idag då? :)

Nu ska jag iallafall äta lite sen kolla på nån film och bara andas ut. Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Paulina <3

Haft en bra dag? ':D

2012-03-01 @ 18:10:15
URL: http://lifebypaow.blogg.se/
Postat av: Angel ☆

okey!

Hoppas du haft en bra dag ^^

2012-03-01 @ 18:23:24
URL: http://dinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0