slide show

1D experience!

Så, jag håller alltså på med ett dokument - skriver om den dagen då vi såg killarna på flygplatsen!! Blir helt sprallig och nästan nervös bara av att skriva ner det, haha! Fjärilar i magen. Helt underbart.
Den kommer nog upp imorgon, hoppas någon vill läsa?! Kände att jag behövde få ner det i skrift för att verkligen förstå att JAG HAR SETT One Direction, jag har sett killarna som har förändrat mitt liv, de som har gjort mig så stark och glad. De har hjälp mig, jag älskar dem. HERREGUD.
Ska börja åka strax, hoppas ni får en underbar dag! Kram
Hehe, ni får inte se vad som står än... ;)

Kommentarer
Postat av: Isa

undra va som döljer sig i den texten;)

fin blogg ni har:)



Sv; tack så mkt:)

2012-03-22 @ 12:41:21
URL: http://isajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0