slide show

X-Factor!

Kom tyvärr inte vidare :( Men jag hörde själv hur skakig min röst var, jag var supernervös(!), så jag blev inte förvånad när jag fick en röd lapp...

Skulle bilda grupp med 4 andra tjejer, men vi struntade i dt eftersom vi hade fått vänta fyra timmar på att få sjunga för juryn igen o: Och vi hade redan väntat i ungefär fem timmar...
Men jag är stolt över mig själv för att jag vågade ställa mig framför juryn all on my own!

Sedan efteråt så var vi på IKEA en snabbis, och då hände något som var lite halvt pinsamt, men jag brydde mig inte eftersom jag kände mig mer "ni känner mig ändå inte, så varför ska jag vara nervös eller skämmas" på något sätt :) Skönt, faktiskt!

Känner mig mer motiverad att fortsätta sjunga, eftersom jag vill övervinna min nervositet och visa vad jag kan! (YouTube, here I come!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0