slide show

IT- tekniker? my ass....

Just nu sitter jag i mitt lilla kontor och äter en clementin i lugn och ro, har precis ätit lunch och börjar inte förens 13.00 . Va och kollade min dator (batteriet funkar inte igen) i morse i skolan också, tydligen så va de inget fel med den enligt våra it teknikern? men sen så kom jag hit till praktiken och dom jobbar med programering m.m. och enligt dom så var detta är stort fel så nu fixar mina kolleger här min dator eftersom dom på vår skola är allmänt tröga -.-. För vem säger att batteriet är bra och de är ska stå '' byt ut batteri'' ? aja.. haha.

Slutar runt 2 idag tror jag så tänkte ta en sväng förbi stan där min söta mor ska möta upp mig, vi ska kolla lite på jackor eftersom jag är i stort behov av de och lite andra småsaker. Vad ska ni söta läsare göra idag då? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0