slide show

Tjoflöjt

Gomorgon allihopa. Har ni sovit gott? Haha. Alltså är riktigt förbannad och besviken just nu, kan förklara lite kort: Det var en tävling på twitter, där man kunde (kan, varje dag i 10 dagar) vinna 2 biljetter till One Directions UK tour nästa år. Den gick ut på att den som tweeta detta konto mest (MrCelebUK) med hashtagen #MrCelebUK1DArenaTour skulle vinna biljettersna. Så himla jävla gärna som jag ville vinna, så satt jag i 6 jävla timmar och tweetade. Det blev totalt 1750 tweets, vilket gjorde att jag ledde överlägset bland alla andra. Jag var så glad, jag trodde faktiskt att jag hade en chans att vinna, 6 TIMMAR satt jag. Men nej nej, gissa vem som vinner? En tjej som har tweetad 250 GÅNGER?! Alltså gissa om jag blev lack, sur, förbannad, besviken? Jag satt i 6 timmar, och så vinner en tjej som tweetat 250 gånger bara. Det måste vara ett jävla skämt. Är så sur just nu. Kan inte ens glädja mig för hennes skull (missförstå mig inte, det är inte henne jag är sur på!). Ska försöka idag igen, men är inte ett dugg lika peppad som igår. De borde vara mer specifika om hur man ska tävla. Nu ska jag tröstäta och fortsätta kolla på skins. Är på säsong 4 nu, grymt. Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Angel ☆

Tack å mycket!

Allt bra med dig?

2012-02-28 @ 12:39:57
URL: http://dinn.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥ - utbildar mig till medialterapeut och älskar att fotografera!

sv: allt bra med dej? kraam

2012-02-28 @ 12:43:29
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: ronja

ååh tack så myket detsamma sötnos!^^

2012-02-28 @ 12:58:37
URL: http://rronjamolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0