slide show

Tips!


Jag måste bara tipsa er om denna hårspray. Jag har testat hundra tusentals olika hårsprayer, men denna är den första som jag verkligen är nöjd med! Ni vet hur det kan bli när man använder hårspray, det kan se tovigt, fettigt, blött ut? Eller att håret lägger sig efter tag? Det är ju inte så jättekul kanske, men den här sprayen - wow! Alltså, måste säga att jag är inne på min andra flaska, den första tog slut på en eller två månader kanske haha. Det bästa med den är att den gör inte att håret ser tovigt ELLER blött ut, det blir ingen hinna på håret eller vad man ska säga. Den ger SJUKT mycket volym, och det bästa är att den håller hela dagen (ibland dagen efter också)! Jag har väldigt tjockt hår (eller MYCKET hår, eftersom att jag har nordiskt hår så har jag inte tjocka hårstrån, men jag har väldigt mycket hår så det blir jättetjockt haha ok konstig förklaring) så jag har alltid haft jättesvårt att hitta en hårspray som verkligen håller mitt hår uppe/min lugg uppe, de flesta jag har provat har fungerat i någon timme och sen har håret lagt sig i ansiktet igen pga att det blir så tungt. Men åh vad jag älskar den här, slipper ha en massa hår i ansiktet hela tiden och det blir jättemycket volym UTAN att se kladdigt och tovigt ut! Love it. Och så doftar den helt underbart, typ hallonsoda/apelsin/fruktigt. Haha låter som värsta reklamen här, men jag tänkte bara tipsa om denna om ni som jag har väldigt tjockt hår - eller om ni bara vill ha en hårspray som ger snyggt men naturligt resultat! Har också märkt att den nästan fungerar som ett torrschampo, när jag använder den så blir inte mitt hår fettigt lika snabbt, vilket håret brukar bli av hårspray. Den är iallafall skitbra, om ni har prövat den eller tänker pröva den så förstår ni vad jag menar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0