slide show

Speciell mamma...

Godkväll på er alla där ute! har precis ätit lite paj och andas ut efter en lång praktikdag. Skönt att de bara är tre dagar kvar. Stack även förbi second hand en sväng och fick med mig två bälten, ett svart och ett brunt.

Sedan på tal om en rolig sak, fick ett väldigt speciellt ringsamtal av min kära mamma på praktiken idag, såhär lät de:

Jag- Hej?
Mamma: Hej gumman hur mår du?
Jag: Jag mår bra, men kan ej prata nu för jobbar nu.........
Mamma: Jaha okej! men ville bara ringa och säga att jag har köpt lite söta underkläder till dig (hon sa de med en stolt röst)
Jag: okej mamma.. bra o veta... Tack antar jag? men måste gå nu puss!
Mamma: puss på dig!

Hur speciell mamma har man inte? hahahahaha har nog aldrig skrattat så mycket efter detta...

Men men, nu ska jag lägga mig i sängen och njuta av denna härliga tisdagskvällen, Ha en toppen kväll allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0