slide show

Löööördag

Godmorgon på er!
Jag vaknade ungefär nyss, är grymt trött men måste upp nu för jag ska först träffa min farmor och min "halv"lillebror klockan tolv. Alltså är det bara jag som tycker det låter så fel att säga halvbror? Han är ju min lillebror...Aja, sen klockan halv två typ så ska jag möta upp min kusin Elina på stationen i flempan och från där ska vi åka till mormor tillsammans! Hur mysigt som helst. Egentligen var det planerat att jag och Sofia skulle på ett Directioner-event, men jag ska ju till mormor så då gick inte det. Men det kommer fler tillfällen!
Ville också tacka så sjukt mycket för de 117 unika besökarna vi hade igår, känns helt sjukt med tanke på att det var vår första dag på denna blogg!
Hoppas att ni alla kommer tillbaka idag :) och lämnar lite kommentarer! Men iallafall, STORT TACK!

Kommentarer
Postat av: A n n a

Sv; Tack detsamma!

2012-02-27 @ 15:11:28
URL: http://annelinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0