slide show

Läxor

Igår när jag kom hem från skolan så ställde jag mig och bakade som jag inte gjort på kanske.. ett halv år? Jag bakade någon chokladkaka som jag lyckades bränna, typiskt mig, haha.
Klockan 6 for jag på marknadsföring på 4 olika ställen, wooow. Vi har bara 2 fritidsgårdar kvar, sen ska vi på alla skolor här i Skellefteå. Kan inte fatta om mindre än två veckor är det Night Flight (Skellefteås största disco, det är det som vi marknadsför till) Kom hem runt halv 10 sen somnade jag.

Har nästan nyss kommit hem från skolan, ska plugga hela dagen idag.. Har två prov imorgon, 4 läxor tills på torsdag och 1 tills fredag, så har ganska mycket. Ha det bra så skriver jag när jag kan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0