slide show

Kul grej

Haha, kul grej som hände nyss: Kille från Tele2 plingar på dörren, frågar lite om bredband och jag säger att min mamma inte är hemma, hon är den som har koll. Han säger jaha, men du är över 18 va? Jag säger nej, han säger joo? Så säger jag att jag är 16, då sa han att jag såg ut att vara över 18. Haha, lite kul. Han kanske bara sa så, men ändå! 

Förresten, kände ni hur skönt väder det var idag?! Iallafall i början av dagen. Solen värmde faktiskt! Helt underbart. Jag och Hanna har bestämt att vi ska inviga årets glass efter sportlovet (ok inte årets första kanske, mest för att fira att det snart är vår...)
Och juste, i helgen kommer jag antagligen inte kunna blogga pga att jag ska till farmor för att träffa Adina. Och farmor har alltså ingen trådlös uppkoppling. Men jag ska försöka blogga någon gång iallafall! Men de andra tjejerna kommer ju blogga, så det blir ju bra ändå. Ska åka strax, så ni får ha det så bra så länge! Lovar att efter helgen så kommer det komma upp en del bilder här från min och Adinas fjärde photoshoot, temat är hemligt än så länge ;) så håll utkik någon gång efter måndag!!
Vad ska ni göra i helgen?
Jag och fina Adina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0