slide show

I'm back

Hej på er sötnosar! Designen som vi har nu är bara tillfällig. Vi gjorde en i söndags kväll tror jag det var? Men den förstördes helt när vi nästan var klar med den.. Men i helgen har jag tid, hoppas tjejerna också har det. Då ska det bli en ny snygg design!!!

I veckan har jag varit ganska off. Men hade marknadsföring i måndags, sen hade jag två prov i onsdags, 4 läxor tills idag sen har jag en tills imorgon. Men nu är jag äntligen helt klar med allting! Har sovmorgon imorgon vilket är huuur skönt som helst, har inte fått sova ut på länge, så ska passa på nu.
Hur har redan kväll varit? Jag har då precis kommit hem från min sista marknadsföring på fritidsgårdar.

Mina älskade markningsförargrupptjejer (Långt ord det där)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0