slide show

Happy face

fkjsjdfhskjd är så himla glad just nu!! kom precis hem efter en lite snabb runda med louise the freak, men innan ja stack ut så bokade ja tid för tatueringen!!lfsdkfhskfh 29 mars va den enda tiden som passade oss båda så då smäller de!! och vad ja ska tatuera få ni se då. :)

Sen har jag en massa planer nu inför detta året och nästa. Så gissa hur stort leende jag har på läpparna just nu??

Men men, mer än så får ni inte veta än så länge. Nu ska ja ta ett långt varmt bad och ba njuta av denna mysiga fredagen. Ha en bra kväll!



En bild från sommras med jag åt vänster och mina två systrar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, jag har just nu en tävling på min blogg där man vinner valfritt smycke!

var gärna med, direkt länk: http://bilderbyalice.se/2012/february/tavling-vinn-valfritt-smycke-fran-imbusy.html#comment

kram :)

2012-02-25 @ 13:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0