slide show

En liten historia om oss...

Hur kommer det sig att fyra tjejer, från helt olika ställen i sverige, lär känna varandra och på bara någon vecka har kommit så bra överens att de startar en blogg tillsammans och planerar resor?
Jo, jag tänkte berätta lite om hur vi "träffades"....
Det började för en vecka sedan, vi alla fyra var med i en tävling som NRJ höll. Det var en tävling om att få träffa One Direction, och då skulle de från NRJ ringa upp en innan ens namn skulle ropas upp i radion. Aja ni fattar?
Jag fick ett samtal den dagen, och det fick också Sara, Pauline och Amanda. Ett samtal där "Tobbe från NRJ" sa att vi hade vunnit biljetter till 1Ds privata spelnig. Kan ni fatta lyckan vi upplevde i den stunden?!
Senare fick vi veta att denna Tobbe egentligen hette Sven, som bara hade ringt och lurat folk. Däribland oss fyra. Vi började prata på facebook efter det som hänt och jag tror att vi märkte alla fyra att vi kom väldigt bra överens!
Så även ifall Sven är en stor idiot, så har vi iallafall honom att tacka för att vi lärde känna varandra! Grymma tjejer är dem och jag hoppas att vi fyra ska kunna träffas så snart som möjligt :)
Och så har vi såklart dessa helt otroligt underbara killarna att tacka! 1Dfamily.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0